Termenii și Condițiile

Website-ului https://attotrafic.ro/

 

Capitolul I. Prezentare generală

Magazinul online attotrafic.ro este deținut și administrat de către S.C. ATTO REGAL S.R.L. (“Atto Trafic”), persoană juridică română, cu sediul în str. Alexandru Ioan Cuza nr.1, Corp C2, comuna Tunari, jud.Ilfov, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J23/657/2011 având Cod Unic de Înregistrare RO11228633, cont bancar nr. RO55INGB0001008212728910, deschis la Banca ING Bank, prin reprezentant legal Kaya Cuneyt Burak, în calitate de Administrator, cod CAEN principal – ……….., adresă de corespondență electronică e-mail: office@attotrafic.ro.

În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Atto Trafic.

Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii care acceptă termenii și condițiile, precum și alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând platforma noastră online și/sau comandând orice serviciu sau produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink.

Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.

Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții cu atenție înaintea utilizării platformei noastre online. Accesând sau utilizând orice parte a platformei noastre online înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. În cazul în care nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea site-ului nostru și/sau utilizarea serviciilor noastre.

Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online.

Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.

Continuarea utilizării sau accesării platformei noastre online după comunicarea actualizării Termenilor și Condițiilor semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.

Compania noastră are peste 25 de ani de experiență și oferă o gamă largă de produse pentru carosabil, începând de la semne de circulație, indicatoare rutiere, delimitatoare, soluții de parcare și multe altele.

Capitolul II. Termeni și Definiții       

Platforma online

Se referă la Site-ul Attotrafic.ro și implicit Atto Trafic

Magazinul online

Se referă la Site-ul Attotrafic.ro și implicit Atto Trafic

Client

Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele/serviciile oferite de Atto Trafic, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin e-mail/ telefon

Produs

Se referă la bunurile disponibile din partea Atto Trafic și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client

Servicii

Se referă la serviciile disponibile din partea Atto Trafic și a partenerilor, ce pot fi comandate de către Client

Utilizator

Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului

Comandă

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător prin care Prestatorul este de acord să efectueze serviciile și/sau să livreze bunurile și Cumpărătorul este de acord sa primească aceste servicii și/sau Bunuri și să facă plata acestora

Contract

Contract încheiat prin mijloace electronice. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Atto Trafic a confirmat Comanda

Bunuri

Orice produs, inclusiv documentele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către Prestator

Specificații

Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă

Recenzie

Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs și sau Serviciu

Link

Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului, care prin angajarea acestuia prin Click, inițiază vizitarea unei pagini de internet noi

Curier

Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid

             

Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală

Conţinutul magazinului online Attotrafic.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Atto Trafic şi este apărat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul Atto Trafic a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.

Atto Trafic poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioadă stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale magazinului online Attotrafic.ro.

Utilizarea pe magazinul online Attotrafic.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Atto Trafic nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.

Pentru sesizări vă rugăm să raportați orice eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa office@attotrafic.ro.

Capitolul IV. Condiții Generale

Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României și consimțiți utilizarea Site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv în orice moment.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail office@attotrafic.ro sau la numerele de telefon +40 (724) 322-232 sau +40 (726) 620-150. Timpul de răspuns pentru sesizările transmise prin e-mail este de este maxim 48h (în zilele lucrătoare).

În situația în care considerați că Atto Trafic nu a soluționat sesizarea pe măsura așteptărilor dvs., vă puteți adresa Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL), care este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.

Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când completați formularul de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media etc.), înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată, dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către Atto Trafic vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.

Există însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o dată o comandă pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR).

Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare Atto Trafic, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. Atto Trafic nu este responsabilă și nu își va asuma nici o răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.

Ne-am asigurat că angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.

Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

Magazinului online Attotrafic.ro folosește cookie-uri.

Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conţinând informaţii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.

Capitolul VII. Securitatea datelor

Atto Trafic adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.

Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin utilizarea formularului de comandă sau a formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.

În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline, cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifică presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.

Capitolul VIII. Detalii despre Produse / Servicii

Produsele/Serviciile comercializate de Atto Trafic prin intermediul magazinului online Attotrafic.ro pot fi achiziționate numai prin comandă online.

Atto Trafic nu garantează disponibilitatea acestor Produse/Servicii în orice moment.

Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați, să limităm furnizarea Serviciilor/Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Serviciu/Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Serviciilor/Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Serviciu/Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.

Atto Trafic nu este responsabil pentru calitatea oricărui Serviciu/Produs, informație ori material cumpărat sau obținut de către dumneavoastră prin intermediul rețelei Atto Trafic de parteneri integratori.

Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe Atto Trafic.ro

Înregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea adresei de e-mail, crearea unei parole în formularul de înregistrare. Este recomandat ca Utilizatorul să folosească cel puțin șapte caractere, litere mari și mici, numere și simboluri pentru parolă. După completarea formularului de înregistrare un email cu codul de validare va fi trimis pe adresa de email. Verificați căsuța poștală și urmați linkul din email pentru a activa contul. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.

În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și acesta merge pe coșul de cumpărături, va apăsa “Pasul următor”.  În acest pas, Utilizatorul va completa detaliile unui cont deja existent sau va crea un cont nou pentru a asigura o interacțiune ușoară cu Atto Trafic. În secțiunea „Facturare și livrare”, Utilizatorul poate selecta modul de plată (prin card bancar sau transfer bancar) și să își completeze adresele de facturare și livrare. În ultimul pas al comenzii, Utilizatorul poate vedea un sumar al detaliilor completate înainte de a confirma și a trimite comanda.

Capitolul X. Procedura de comandă

Coșul de cumpărături

În pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.

Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale, dacă este cazul, și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.

Plasarea / Confirmarea comenzii

Pentru plasarea unei comenzi este necesar ca Utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare și facturare și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe Site-ul nostru mult mai plăcută.

Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de facturare și livrare. Completarea detaliilor din secțiunea „Detalii de facturare” este necesară pentru toți Utilizatorii. După completarea adresei de facturare, aveți posibilitatea de a alege livrarea la o altă adresă. În cazul în care doriți o adresă de livrare diferită de cea de facturare, este necesar să selectați opțiunea “Vreau Livrare la altă adresă:” și să completați detaliile adiționale. Livrarea și facturarea pot fi făcute strict pentru adrese din România.

Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi

●        Detalii cont (email)

●        Modalitate de plată (card bancar, transfer bancar)

●        Persoană fizică/ juridică

●        Nume, prenume

●        Telefon

●        Adresă de facturare (stradă, număr, bloc, oraș, județ)

●        Adresă de livrare – dacă este cazul

Confirmarea Comenzii

Ulterior plasării comenzii (și a efectuării plății, dacă ați optat pentru plata cu cardul) veți fi contact de un reprezentant de vânzări pentru validarea comenzii.

În cazul în care unul sau mai multe produse comandat nu se mai află în stocul distribuitorului nostru, vă vom oferi posibilitatea de anula integral sau parțial comanda dvs. În situația în care ați efectuat plata cu cardul și optați pentru anularea integrală sau parțială a comenzii dvs., vom solicita procesatorului de plăți restituirea integrală sau parțială a plății, conform opțiunii dvs.

Confirmarea disponibilității Produselor/Serviciilor comandate și implicit a înregistrării Comenzii se va realiza de către operatorii noștri cel mai târziu în două zile lucrătoare de la primirea cererii de achizitie, prin e-mail, telefonic sau SMS.

Atenție:
Comanda Serviciului este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător, prin care Cumpărătorul este de acord sa primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de Atto Trafic.

Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de Atto Trafic.

 

Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe Site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresa de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email și / sau adresa de facturare / număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.

Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.

Contractul

Utilizatorul ia la cunoștință că după confirmarea telefonică, SMS sau prin email de către un operator al Atto Trafic a comenzii Produsului/Serviciului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru serviciul comandat.

Capitolul XI. Detalii despre contractul de furnizare servicii la distanță

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ

Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului online Attotrafic.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestatorul își derulează operațiunile.

Contractul va fi compus din următoarele documente:

  1. Comanda Cumparatorului
  2. Confirmarea comenzi de catre Prestator
  3. Termenii și condițiile contractuale

Dacă Prestatorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Prestator se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail/ SMS) din partea Prestatorului către cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Prestatorul nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Prestator. Termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor vor sta la baza contractului astfel încheiat.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumpărătorul se obligă să cumpere de la Prestator. Prestatorul se obligă să furnizeze produsele/serviciile solicitate prin comanda efectuată de către Cumpărător numai dacă aceasta a fost confirmată de către Prestator prin e-mail/ SMS/ telefonic. Comanda trebuie confirmată pentru cantitatea specificată de către Cumpărător sau pentru cantitatea/ produsele de care cad de comun acord Prestatorul și Cumpărătorul în cazul în care ne nu există cantitatea necesară în stoc.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se va face de către Atto Trafic. Aceasta se realizează la adresa indicată de client în formularul de comandă.

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intră în vigoare în momentul confirmării de către Atto Trafic a comenzii lansate de cumpărător.

3.2. Confirmarea comenzii de către Atto Trafic se va face telefonic, prin e-mail sau prin SMS pe numărul de telefon furnizat de Cumpărător sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către Cumpărător.

3.3. Contractul se încheie la 14 de zile din momentul livrării pentru orice fel de serviciu sau produs. Timpul contractului ia în considerare dreptul simplu al Consumatorului de a returna produsul, cât și dreptul de a returna produsul în cazul constatării diferențelor între comandă (factură) și conținutul coletului. Adițional, se adaugă 30 de zile de la retur în care Prestatorul este obligat să ramburseze contravaloarea, acolo unde este cazul.

Art. 4. OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI

4.1. Să livreze produsele în ambalajele originale, sigilate și fără deteriorări.

4.2. Să livreze produsele comandate de cumpărător în cantitățile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii sau în timpul prevăzut în discuția dintre Prestator și Cumpărător.

4.3. Să informeze cumpărătorul în situația întârzierii sau imposibilității asigurării produselor comandate în totalitate sau parțial.

4.4.  În situația în care cumpărătorul denunță contractul, înainte de livrarea produselor, renunțând la comanda sa, Atto Trafic se obligă să nu mai efectueze această livrare.

Art. 5. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

5.1. Se obligă să ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale magazinului online Attotrafic.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obligă să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma comanda integral sau parțial, din cauza stocului din distribuție.

5.3. Se obligă să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma Produsele integral sau parțial.

5.4. Se obligă să plătească valoarea contractului.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuării plății, din partea Clientului. Plata se face prin transfer bancar sau prin orice altă metodă de plată agreată de părți.

Sub acest aspect, Produsele/Serviciile vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier.

Dacă, după transferul proprietății, cumpărătorul constată diferențe între comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, Prestatorul, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRATULUI

7.1. Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la Produsele achiziționate în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data achiziției acesteia. În această situație Atto Trafic vă va returna prețul plătit pentru achiziționarea Produsului. Această clauză nu se aplică în cazul în care Cumpărătorul a achiziționat produse ce au fost fabricate la comandă după propriile cerințe scrise sau în cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător și produsele care sunt susceptibile a se deteriora.

7.2. După expirarea termenului mai sus precizat, achiziția devine definitivă și nu mai există niciun drept de a solicita Atto Trafic prețul plătit pentru achiziționarea Produselor/Serviciilor.

7.3. Unde este posibil, în conformitate cu legislația în vigoare, Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit). Această clauză nu se aplică pentru produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și produse care sunt susceptibile a se deteriora.

7.4. În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

7.5. În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

8.1. Magazinul online Attotrafic.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut responsabil pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a Produselor/Serviciilor contractate. Atto Trafic nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care Serviciile contractate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.

8.2. Platforma Atto Trafic.ro nu isi asumă răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii de website.

Art. 9. FORȚA MAJORĂ

Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art. 10. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Atto Trafic și clienții săi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

 

Capitolul XII. Plată

Clienții au la dispoziție mai multe metode de plată:

  • Plata prin transfer bancar;
  • Plata cu cardul: Selectarea acestei opțiuni vă va redirecționa către platforma procesatorului de plăți online netopia-payments.com, de unde puteți efectua plata în condiții de securitate.

Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.

Prețurile serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.

Prețurile afișate pe site sunt în RON și reprezintă costul final al Produsului/Serviciului, la care se adaugă taxa de livrare. Prețul total al unui Produs/Serviciu comandat cuprinde prețul acestuia și orice altă taxă, dacă este cazul.

Prețul final se poate modifica, dacă se dovedește că a fost afișat greșit pe site, dintr-o eroare neprevăzută a sistemului, caz în care cumpărătorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.).

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor/Produselor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.

Capitolul XIII. Facturare

Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.

Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele comunicate și alte informații, incluzând adresa de e-mail și datele de facturare pentru ca Atto Trafic să proceseze corect și complet tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.

Capitolul XIV. Politica de returnare

Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.

Returnarea produselor nu se aplică în cazul în care Cumpărătorul a achiziționat produse ce au fost fabricate la comandă după propriile cerințe scrise.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit).

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

Ne rezervăm dreptul de a diminua sumele rambursate Clientului persoană fizică cu valoarea care rezultă din manipularea produselor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționalității produselor.

În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa office@attotrafic.ro în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează:

Model declarație de retragere

Către:

S.C. ATTO REGAL SRL, str. Alexandru Ioan Cuza nr.1, Corp C2, comuna Tunari,jud.Ilfov, România

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la 

⬜  vânzarea următoarelor produse

⬜  prestarea următoarelor servicii

 

Informații despre vânzarea produselor / prestarea serviciilor:

●        ID comandă: ………………………………………

●        Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data  …./…./…………..*;

●        Numele clientului ………………………………………

●        Adresa clientului ………………………………………

●        Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

 

Data: …./…./………….

…………………………..

Semnătura clientului

(doar în cazul în care acest

formular este notificat pe hârtie)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

 

De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail office@attotrafic.ro formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34/2014.

Exceptări de la dreptul de retragere                                            

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător și produsele care sunt susceptibile a se deteriora, cât și produsele confecționate după specificațiile prezentate de Clientul persoană fizică sau personalizate în mod evident.

De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor (ex. Livrarea produselor), dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Atto Trafic.

Capitolul XV. Garanții

Vă încurajăm să ne semnalizați orice suspiciune privind conformitatea produsului achiziționat în termen de cel mult 24 de ore de la primirea produsului respectiv. Mai mult, transmiterea unei poze sugestive ne-ar fi de mare folos pentru a pentru a avea o imagine clară a situației înainte de a notifica distribuitorii noștri.

Vă asigurăm de faptul că vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că, împreună cu distribuitorii noștri, vom identifica soluțiile potrivite pentru a va soluționa favorabil orice neconformitate confirmată.

Atenție: În anumite cazuri, este posibil să fim nevoiți să vă solicităm returnarea produsului neconform înainte de a lua orice masură (ex. Schimbarea produsului).

Notificarea oricărei neconformități se face la adresa e-mail office@attotrafic.ro sau la numărul de telefon 0728 207 876. Până la intervenția vânzătorului, cumpărătorul se obligă să ia toate măsurile necesare pentru limitarea daunelor.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă urme de șocuri de orice natură, urme de loviri ori de pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe, sau defecțiuni care apar în urma montării.

Garanția încetează în momentul expirării termenului de valabilitate, respectiv după o perioadă de 2 ani de la data cumpărării.

Utilizatorul care a constatat primirea unui altui produs decât cel comandat poate utiliza garanția oferită de vânzător în temeiul legii nr. 449/2003. Constatarea se va efectua în prezenta unui reprezentant al vânzătorului.

Dacă produsul primit se dovedește a nu fi conform cu specificațiile de pe site sau prezintă defecte de fabricare, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau restituirea sumei de bani plătite. Dacă se decide înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența primind o nouă garanție. Dacă valoarea produsului nou este mai mică, cumpărătorul va primi rambursarea parțială până la valoarea produsului înlocuitor, sau poate achiziționa încă un produs folosind suma de bani rămasă.

Perioada maximă de timp pentru soluționarea problemelor legate de garanție este de 15 zile calendaristice.

Criteriul obligatoriu este ca produsul ce face obiectul garanției să vină însoțit de o copie sau de originalul facturii de achiziție, pentru a face dovada efectuării tranzacției și a identificării produsului.

Capitolul XVI. Exonerarea de răspundere

Informaţiile incluse pe magazinul online Attotrafic.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Prestatorului la adresa de e-mail office@attotrafic.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

Atto Trafic îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Servicii/Produse care sunt afişate pe site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Servicii (preţuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

Atto Trafic nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea improprie a Produselor/Serviciilor contractate prin intermediul acestui site.

Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.

Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.

Capitolul XVII. Link-uri către terți

Magazinul nostru online poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți („Site-urile Terțelor Părți”). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.

Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.

Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.

Capitolul XVIII.  Erori, Inexactități și alte Omiteri

Ocazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela Atto Trafic, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (incluzând după ce o comandă a fost depusă).

Capitolul XIX. Utilizări interzise ale serviciilor Atto Trafic

În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online Attotrafic.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:

  1. orice acțiune ilegală;
  2. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
  3. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;
  4. să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  5. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăimați, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
  6. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
  7. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile Attotrafic.ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela Atto Trafic;
  8. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
  9. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
  10. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  11. să atacați sistemele de securitate Attotrafic.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Atto Trafic.

Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile/Produsele Attotrafic.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Atto Trafic pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.

Capitolul XX. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii

Atto Trafic nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor/Produselor după livrare și în special pentru pierderea  acestora.

Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Capitolul XXI. Încheierea responsabilităților părților

Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către Atto Trafic, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.

Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.

Capitolul XXII. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă

Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între Atto Trafic și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți.

Vă invităm să ne comunicați la adresa office@attotrafic.ro orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele și Serviciile noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.

În cazul în care sunteți nemulțumit de modul în care Atto Trafic a rezolvat o dispută, aveți dreptul de a deschide o dispută în platforma europeană de soluționare online a litigiilor („SOL”). SOL este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor: SOL.

În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.

Capitolul XXIII. Informații de contact

Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe Attotrafic.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail office@attotrafic.ro.

Capitolul XXIV. Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Versiune actualizată la 10 iunie 2024